مهپاش

پنکه مه پاش

پنکه مه پاش همانطور که در تصویر مشاهده می کنید بسیار شبیه به پنکه‌های معمولی است. این پنکه اما در ساختار و عملکرد خود با پنکه‌های معمولی متفاوت می باشد.

در قسمت زیرین این دستگاه مخزن آبی قرار دارد که در هنگام روشن بودن دستگاه آب از این مخزن به نازل‌های که در دور تا دور پنکه مه پاش وجود دارد می رسد.

آب از این نازل‌ها که بسیار ریز هستند خارج شده و به کمک هوای دمیده شده توسط مه پاش در محیط پخش می شود.

پنکه مه پاش در مدل‌های ایستاده و دیواری طراحی می شوند که مه پاش‌ ایستاده و دیواری با قدرت‌های متفاوت ارائه می شوند.

پنکه مه پاش نه تنها در کاهش دما در فضاهای بیرونی مؤثر است، بلکه می تواند با مصرف برق بسیار اندک، تغییرات دمای قابل توجهی ایجاد کند.

همچنین مهم ترین مزیت این نوع پنکه وجود مخزن آب پرتابل است که می توانید در هر مکانی، آن را بدون استفاده از لوله کشی آب راه‌اندازی کنید. خاطر نشان کنیم که حتی می توانید پنکه را بدون روشن کردن بخش مه پاش آن نیز استفاده کنید.

پنکه های مه ساز به دلیل قابلیت جابجایی و راه‌اندازی ساده بسیار محبوب و پرطرفدار هستند. عملکرد پنکه های رطوبت ساز به این صورت است که ابتدا آب موجود در مخزن زیری پنکه با کانال کشی به سمت صفحه روبروی پره های پنکه و اتصال آن به نازل های زیر 10 الی 50 میکرون باعث می شود که تولید مه توسط آن انجام شود و بعد از آن با سرعت فن پنکه این مه در محیط پخش گردد. حدود پاشش این مه در محیط اطراف با توجه به مدل دستگاه ها متفاوت است.

مهپاش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *