فن صنعتی سه فاز

فن صنعتی یک دستگاه قدرتمند است که برای جابه جایی هوا در محیط های صنعتی با قدرت بالا و حجم زیاد  به کار می رود.

فن صنعتی از طریق لوله ها وکانال های هواکشی به منابع آلوده کننده‌، مانند دودکش ها و گرد و غبار متصل می شوند و آن ها را جمع اوری می کنند، سپس هوای آلوده توسط فیلتر ها و سیستم های تصفیه، از ذرات معلق و گازهای آلاینده پاکسازی می شود.

از ویژگی های فن صنعتی این است که با پروانه پنج، شش و هفت پره آلومینیومی، پروانه مولتی وینگ استیل یا پلی‌آمید قابل تولید و ارائه می باشد و همچنین قابل اتصال به انواع الکتروموتورهای ضد انفجار (EX)، ضد حرارت و ضد رطوبت با IP های متفاوت در برندهای مختلف ژن، الکتروژن، زیمنس و انواع موتور های موجود در بازار بنا به دستور کارفرما محترم تولید و طراحی می شوند.

به طور کلی فن صنعتی عضوی جدایی ناپذیر در مکان های سرپوشیده است که استفاده از آن موجب فراهم آمدن هوای مناسب برای افراد حاضر در محل است. اجزای فن صنعتی همانند هواکش خانگی شامل الکتروموتور، پروانه ها و قاب محافظ می باشد.

فن صنعتی نه تنها برای تهویه هوا بلکه برای خنک کاری، انتقال و تخلیه هوا نیز مورد استفاده قرار می گیرد. فن صنعتی عموما دارای ابعاد بسیار بزرگتری نسبت به هواکش های خانگی هستند.

کاربرد فن صنعتی در صنایع مختلف

  کنترل شرایط هوایی و آسایش حرارتی افراد

سیستم های خنک کاری خودرو و ماشن آلات

تهویه

استخراج دود

خارج کردن گرد و غبار

خشک کردن

تامین هوای تازه

فن صنعتی مناسب برای مکان های صنعتی، گلخانه‌ها، انبارها، رستوران‌ها، کارگاه‌ها، پارکینگ‌ها، دستگاه‌های خشک کن، کابینت‌ها، مرغداری‌ها و استخرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *